Danstävling

Dagen började med att vi alla åtke i en buss från station kl 05.00 mot Sundsvall. Resan tog ungefär 4,5tim och det var 30 minus ute så bussen var ganska kall och det gick inte att sova. Så när vi kom fram var jag väldigt trött men det var bara att fixa sig då vi inte hade så mycket tid på oss. Började med disco singel som inte gick så bra så det var bara att tagga inför streeten. Eftersom vi nästan var 40st dansare i min klass så fick vi dansa många ronder. Eftersom jag inte hade någon koreografi så fick jag freestyla och det gick väldigt bra. Rond efter rond gick jag vidare tillslut var vi 6st dansare kvar i final varav 3st från Uppsala:) Men där så fick vi en sjukt svår låt, kom inte alls in i musiken och jag var väldigt trött i finalen märkte jag. Men det gick bra ändå, slutade på en tredje plats :) Att komma trea av nästan 40 dansare på min första tävling gör att jag är sjukt nöjd och glad. Men det bästa var att jag hade så sjukt roligt på dansgolvet när jag tävlade i street! Längtar redan till nästa tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0